Problem.
Hola. Tinc un problema i voldria que m'ajudessiu. Primer de tot no sé a quin dels tres consultoris he d'explicar-vos el problema però m'he decidit per aquest. El prbolema és el següent: A mi m'agrada pintar-me les ungles sovint. L'altre dia em vaig comprar un pintaungles de color blau de MAYBELLINE (o com s'escrigui). Anava tot bé fins que al cap d'uns dies vaig decidir despintar-me les ungles. Vaig veure que em van quedar taques blaves a les ungles però pensava que ja marxaria. Vaig provar de rentar-me bé les ungles amb aigua i sabó però no va funcionar. D'aixó fa dues setmanes i encara tinc les taques. M'agradaria saber com treure-les (les taques) i si es pot treure. És que no vull dir-ho als meus pares, perquè sé que no em deixaran pintar-me les ungles mai més. Gràcies.
Sara Bujalance

Bon dia mariiaport1d,
Potser el que et podria recomanar des d'aquests consultori és que ho expliquis als pares això que t'ha passat. Amb la mare estaria bé que poguéssis anar a la farmàcia a veure quin producte et recomanen per poder treure les taques blaves que dius que t'han quedat. Si tens confiança amb alguna tieta o amiga de la família que sigui ja adulta també pots fer la consulta a elles. A vegades tenim molt por de com reaccionaran els pares però segur que ells ja veuen que t'estàs fent gran i ara et motiven altres coses. Et recomano que intentis parlar amb ells.
Una abraçada