El meu pes
Hola, tinc tretze anys i voldria saber si estic bé o no de pes, per que tinc panxa i no hem trobo bé amb mi mateixa, ho he consultat amb la meva millor amiga i hem diu que estic bé, però no se si ho diu per animar-me o per no ofendre'm. Peso 60 kg i la meva altura es de 1,65 m. He intentat fer molts tipus de dietes però no me'n surto. Que puc fer? Estic bé de pes?
Sara Bujalance

Hola Dayaaaanaaaa! Estàs molt bé en quan a pes ja que queda molt compensat amb la teva alçada. La teva amiga et diu la veritat. Moltes vegades ens sentim insegurs amb nosaltres mateixos i donem les culpes al nostre aspecte físic. Per agradar als altres primer de tot hem d'agradar-nos a nosaltres mateixos. I per agradar-nos també hem d'acceptar que cadascú de nosaltres som com som i que el nostre cos no és inifinitament modelable. Tant de bò aprenguéssim a valorar tot allò bonic que tenim (de físic però també de manera de ser) perquè ens faria estar molt més contents. Els nostres amics no ens valoren pel nostre físic sinó perquè sabem passar bones estones amb ells. Ànims i endavant!