no!!!
Ahir em vaig entera que estic embarassada i no se com dir-li a la meva mare, s'enfadarà moltíssim perquè només tinc 15 anys. em podeu donar una resposta??
IESP

Hola Irene!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Em sap molt greu, ja que si es tracta d'un embaràs no desitjat, la cosa es complica. Evidentment, el primer que has de fer és parlar amb ella, ja que és la persona que més et pot ajudar. Se que pot fer por, però t'asseguro que encara que s'enfadi, segurament voldrà ajudar-te en tot. També pot ser positiu recordar-li que la necessites al teu costat més que mai!
Ets tu qui has de prendre la decisió del que vols fer, però deixa't aconsellar pels qui t'estimen i veuràs com tot és una mica més fàcil.
Molts ànims!!!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat