La meva germana!!!!!!!
Hola tenrecordes de mi???? espero k si la meva germana a estat ingresada des de finals de gener fins ara des de lultim cop k et vaig escriure k no em vas dir res pero bueno devies tindre feina aixi k no vai di re a estat ingresada i el divendres va sortir a casa les coses an canviat i tot i k diuen k no parli am ella del menja sobretot per les nits em pregunta si sa engreixat ens an fet tapa els miralls de casa i io no se k dirli em diu k li digi la vritat pero la posara malamen?????? es k no se k dirli i ara es vacanses i no puc pregunta al seu metge i despres van cuan io tinc cole i tampoc i si li pregunto a ma mare sefada am mi per k diu k no lajudo i io penso k no li e dit re i no se k fe a vere si em pots ajuda gracies
sonia
Sara Bujalance

Hola Sònia, està bé que la teva germana ja sigui de nou a casa. És normal que encara estigui preocupada pel seu aspecte físic ja que el tractament d'aquestes malalties és llarg. Quan et pregunti si s'ha engreixat tu li pots dir que ara la veus més contenta i que se la veu més tranquil.la que fa un temps. No li parlis del físic ni si ara està més guapa. Insisteix en què el més important és que es recuperi i comenci a sentir-se bé amb ella mateixa. Sé que és difícil però ara com ara és el que més li pot ajudar. Animar-la a guanyar la partida al trastorn de la conducta alimentària que està patint. Que confii amb els terapeutes que té ja que l'ajudaran a sentir-se millor amb ella mateixa. Et sembla que et pot ajudar això que t'aconsello?
Una abraçada