Urgent siusplau
Jo i el meu novio aquesta tarde em qedat, ell me la fikat per provar i ho ha fet mes dun cop, pus estar embarassada? Me de pendre la pastilla?
IESP

Hola estimo 18!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a la teva pregunta, has de saber que abans d'ejacular, els nois poden expulsar un líquid anomenat preseminal, que serveix per netejar el conducte per on passarà el semen, però ja conté ESPERMATOZOIDES. Això significa que pot haver-hi un embaràs si s'introdueix el penis dins la vagina.
Ja fa un temps que vas fer la consulta, així que ara prendre's la pastilla del dia de després no tindria sentit. Espero que no es produís cap embaràs.
Si teniu ganes de provar i experimentar és fantàstic, però recordeu sempre que s'ha de fer amb PRESERVATIU. D'aquesta manera estareu protegits (també de les infeccions) i ben tranquils :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat