pff
hola m'agradaria ser anònima
Fa molt temps que em veig molt grasseta però molt. M'agradaria aprimarme de tot arreu.
tinc 13-14 anys i peso 67 kg. és molt.
Sincerament, si jo fos una altra persona no diría que peso 67 kg sabeu?
M'heu d'ajudar perquè la gent se'n riu de mi.
Us ho agrairia molt.
Faig esport i intento seguir dietes pero al cap de 6 dies ja ho oblido.
Ajudeu'me
Sara Bujalance

Hola! Tranquil.la és anònim el consultori, i et felicito pel pas que has fet. Comentes que et veus grassa i indiques el què peses. Tot i així el pes té a veure amb l'alçada i pot quedar compensat si ets una noia alta. Realment és dur que els altres se'n riguin de tu per l'aspecte físic ja que costa molt de modificar i la persona no escull (ni s'hauria de sentir culpable). Si realment presentes sobrepès hauries de demanar ajuda a un especialiste en dietètica i nutrició per tal que seguint uns hàbits saludables et situéssis en un pes normal. Les dietes en les que es passa gana no ajuden (tu mateixa dius que duren com a molt 6 dies) i després provoquen un "efecte rebot" que et fa engreixar més. Està bé que facis esport però ho has d'acompanyar d'uns hàbits alimentaris saludables. És molt millor que la pèrdua de pes sigui progressiva per evitar que a la llarga t'engreixis enlloc d'aprimar-te. Parla amb els teus pares i si teniu dubtes em podeu tornar a contactar.
Petons