Plan bikini
Hola! Volia dir-te q fa 2 setmanes em vaig pesar i pesava 60kg i medeixo 1,55m pero m'agradaria arribar a pessar 50kg per quan arribi l'estiu, què podria fer per baixar de pes ràpid? a més jo vario molt de pes pq ahir em vaig pesar i pesava 57kg pero avui 59kg i desde sempre he anat baixant i pujant de pes, el metge em diu q ja es normal al meu cos pero bueno. La consulta es si em podries dir si es segur baixar 10 kg en 2 mesos i com fer-ho. Merciii! petonss!!
Sara Bujalance

Hola! No és gens però gens recomanable baixar de pes en tant poc temps ja que el més probable és que acabis patint l'anomenat efecte rebot i acabis engreixan-te més quan deixis la dieta. Desconfia de les dietes que prometen baixar de pes ràpidament ja que en poc temps acabes recuperant el pes i fins i tot sumant kilos. Si vols perdre pes ves a un especialiste i realitza activitat física de manera moderada. No creguis en les dietes miracle que són un engany!!!! Sempre és millor perdre pes a poc a poc seguint una alimentació equilibrada i variada. Malauradament no existeixen fòrmules màgiques.... Ara, la millor fòrmula és començant a passar dels missatges que el cos és infinitament modelable i fixant-nos amb allò de nosaltres que sí que ens agrada. Petons!