ejaculació
Hola adolescents, tinc 16 anys i fa uns dies la meva novia i jo vam provar de fer l'amor (Era la primera vegada per als dos i estavem molt segurs de que ho voliem fer), però en el moment de la penetració a ella li va fer molt mal, jo vaig "entrar i sortir" unes 5 o 6 vegades només, ella em va dir que parés i en el moment de treure el penis em vaig córrer.
És normal que li fes mal a ella? I és normal que jo ejacules tan ràpid? Que puc fer per evitar ejacular tan aviat?
Moltes gràcies, espero la vostra resposta.
IESP

Hola duc2!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Et vaig responent:
- El dolor no és normal en les relacions sexuals, però si era la primera vegada és més comprensible. Quan un noi estat excitat, el penis es posa erecte, oi? Doncs quan una noia ho està, el que passa és que el clítoris s'infla, i les parets de la vagina se separen i es lubriquen Si la noia encara no està excitada o està nerviosa, pot ser que a l'intentar introduir el penis, la musculatura de la vagina es contragui (fent que faci mal). Així que ho haureu d'intentar més vegades, sense presses i sobretot quan ella estigui també excitada com tu!
- Sí que és normal ejacular ràpid, ja que segurament estaves força excitat (per la novetat) i perquè ella t'agrada molt. Els nois solen tenir una resposta sexual més ràpida que les noies, però es tracta d'aprendre a allargar aquest temps.
- Per trigar més en ejacular, cal sobretot PRÀCTICA. És normal que els primers cops sigui d'aquesta manera. Amb el temps, el teu cos s'anirà acostumant a la sensació i cada cop podràs trigar més si coneixes la teva resposta sexual. Una cosa que va molt bé és practicar durant la masturbació, i aprendre a detectar el moment de "no retorn", que és quan ja no pots evitar ejacular. Si aprens a parar l'ejaculació tu sol (coneixent la teva musculatura), segurament també ho puguis fer amb ella. :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat