Jocs
Hola! He quedat demà amb el novio, perque els seus pares piren de la casa i van a un hotel a passar uns dies. Jo ja li he deixat clar que no vull perdre la virginitat, i ho ha entès, però volem jugar..Passar-lo bé, ja saps al que em refereixo..jaja Podries dir-me alguns jocs per fer amb ell? Que algun sigui atrevit, que vergonya ja quasi no en tinc amb ell! Gràcies!!!
IESP

Hola Nerea!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Doncs el millor serà que tots dos parleu què us agradaria fer, ja que cada persona és única!
És important que hi hagi confiança, i també que jugueu amb tot el cos, no cal centrar-se només en els genitals oi? :)
A més, recordeu la importància de fer servir el preservatiu si feu sexe oral i també per si al final acaba havent penetració! Ho dic perquè alguns adolescents expliquen que, en una situació similar a la teva, creien que no farien penetració i no tenien a mà els preservatius, però al final sí que volien provar-ho... És important tenir-ne sempre per si de cas ;)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat