Estic gorda!
Holaa:) Bueno no creec que serveixi demanar-te ajuda a tu, però esque ja no puc més, estic farta de mirar-me al mirall i veure la foca que sóc, de sortir de festa, de posar-me roba ajustada. Tinc 13 anys, 1,60m i peso 80 quilos i el meu pes no ho saven els meus pares ni tampoc els hi dirè perque despres es fican amb mi. Intento no estar a casa, així em moc més i inteno apuntarme a totes les activitats de espot que hi ha.. I a l'hora de menjar jeje No m'agrada casi res i la gran majoria de vegades ja ni menjo o sino només enciam. I bueno per el meu pes tinc una autostima super baixa i cada dia men vaig a dormir ploran i molt malament pensant de perque tinc aquest cos o perque estic vivin en aquesta societat. També he intentat de vomitar, perque des de alguna amiga meva que es fica els dits per vomitar a pardut 20 quilos i creec jo que amb 20 quilos estaria molt be. Bueno espero que em pugis ajudar i també donar-te les gràcies i perdona per les moltesites. Mersii
Sara Bujalance

Hola Maria! Sempre serveix demanar ajuda i poder-ho fer quan ens sentim malament amb nosaltres mateixos. Entenc que ara ho estàs passant molt malament i que et sents molt a disgust amb el teu cos. Intentant saltar-te pats o no menjant no aconseguiràs el teu propòsit de veure't bé. Maria, cal que demanis ajuda a un especialiste en dietètica i nutrició per tal d'aconseguir baixar de pes i no recuperar-ho i fer-ho de manera saludable. Malgrat que ara et costi d'acceptar, baixar de pes de manera ràpida només et portarà a recuperar-lo amb molta facilitat. Cal perdre de mica en mica i portant una activitat física regular. Utilitzar el vòmit només t'abocarà a un trastorn alimentari del qual després és molt difícil de poder-ne sortir. Maria parla amb la mare o al pare. Ho estàs passant malament i si els hi expliques intentaran buscar la manera de poder-te ajudar. Si teniu dubtes torneu-me a escriure que intentaré resoldre'ls. Petonets