com puc saber si ell es gay?
Fa un temps que tinc bastant clar que m'agraden els nois. Però com puc saber si el noi que m'agrada també ho és?
Anissa Ouali

Hola Iuiuiu!!
Com estàs??? A vegades no podem saber de qui s’enamora una persona (si de nois, noies o dels dos) fins que no ens ho diu. Però pots utilitzar estratègies per veure si dones peu a una conversa on surti el tema. Aquest noi, has parlat amb ell algun cop? us coneixeu directament? Teniu una mica de confiança? Ell sap que t'agraden els nois? Si és així, en alguna conversa pots simplement treure el tema sobre tu mateix, i amb la conversa veure si a ell també.
També pot parlar d'alguna serie o peli on surtin parelles homosexuals per treure el tema (així si no tens gaire confiança amb ell, et serà més fàcil parlar d'això que de tu mateix).
Espero haver-te ajudat!! Un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali