diiitsss!!!!
Hola,sóc una noia de 15 anys i m'agradaria saber que sens quan et posen els dits, si mai t'ho han fet. Fa mal?
Es que ara mateix estic coneixent a un noi que té 17 anys i molts cops quan parlem pel whatsApp m'insinue que quan ens veguem fem coses apart de liar-nos.
Moltes gràcies!
Anissa Ouali

Hola Lasmejas!!!
Per fer altres coses no s'han de perquè ficar els dits. Els jocs poden ser tants com vosaltres vulgueu i sempre quan els dos estigueu a gust i us agradi. Aquest jocs ajuden a conèixer tan el cos d'un com el de l'altre. Petons, carícies, la masturbació... (que no és dits, però si tu decideixes que vols provar introduir dits, jugant i excitant primer de tot el teu cap i cos, per exemple acaronar la zona del clítoris fent rodones, o de dalt a baix, provant diferents pressions, ritmes, etc...(això si que és masturbació) ajuda a que la musculatura vagina estigui més relaxada i no hi hagi dolor al introduir els dits)
També aprofito per dir-te que dintre la vagina, no hi ha tanta sensibilitat i no dóna el plaer que ofereix el clítoris.
Espero haver-te ajudat ;)!
Una abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali