Ja no puc més
Ja fa temps que tinc una obsessió amb el menjar que no he explicat a ningú. Em fa por guanyar pes però ni vui deixar de menjar xocolata, galetes, etc... cada dia em peso i quan guanyo pes em poso molt nerviosa i soc capaç de no menjar durant un dia sencer. Crec que això m'ha afectat ja que no puc menjar gaire perquè tot m'engraceix. Menjo moltsíssim però nomès en una menjada al dia. En una setmana m'he engrassit 4 kg perquè no he estat a casa meva i he menjat molt. Vui perdre aquest pes però no puc degut als meus hàbits, també vui parlar-ho amb la meva mare però em fa molta por que em porti al metge i m'obligui a menjar i comenci a guanyar pes desmesuradament... Ajuda siusplau!
Sara Bujalance

Entenc que estiguis preocupada pel què t'està passant i per com et fa sentir. Realment fer només un àpat al dia fa que quan comencis a menjar tinguis la sensació que no pots parar. T'has d'atrevir a començar a menjar 4 vegades al dia i comprovaràs que no inicies els àpats amb tanta gana i que no ho fas compulsivament. Si ho fas així, tornaràs a regular el teu metabolisme i no t'engreixaràs. Està molt bé que li vulguis explicar a la teva mare. Si demanes ajuda et servirà per controlar l'obessió amb el menjar i el pes i no començaràs a guanyar kilos desmesuradament. T'animo sincerament a que demanis ajuda ja que podries estar patint un trastorn de la conducta alimentària. Petons