Primera mesturbació, ajuda!
L'altre dia amb la meva millor amiga m'estava masturbant, era el primer cop i les dos estavem molt axitades, va resultar un xic estrany, però, perquè ami hem va començar a surtir una quantitat molt gran de sang, i a ella va començara a ejacular de tal forma que estava molt i molt exitada, hem va demana que li llepes la vajina, pero hem vaig negar, ella continuava sotmesa en els afectes de l'exitació i es va començar a masturbar durant ven bé 10 minuts.
Al final de l'ejaculació no recordava res. Com es?
Elena Crespi

Hola Anònim!
Esculls nom de noi però parles de que les dues estàveu excitades i llavors parles de la teva ejaculació i de la seva i em tens una mica perduda perqu`eno sé si ets noi o noia...
Si ets noia i et sortia sang pot ser per dues coses: o bé et va venir la regla o l'estimulació que estàveu utilitzant era massa forta i va causar alguna ferida.
Si ets noi, pot ser que fos un excés d'estimulació i poca lubricació.
Si no recordaves res després de l'ejaculació pot ser que estiguessis tan pendent del que estava passant que t'oblidessis de gaudir i de passar-ho bé i no pots recordar ben bé què vau fer. Com si estiguessis en un petit estat de shock.
Perquè no et passi la propera vegada et recomano que parlis amb la teva amiga i que mireu què podeu millorar per passar-ho millor i ser més conscients del que estigueu fent.
No et preocupis pel que ha passat. Només mira ben bé el motiu pel qual tenies les pèrdues de sang.
Cuida't molt!
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat
FBK: elenacrespipsico - @tarongesenceres