Què puc fer per tenir la panxa plana?
Sisplau em podríeu donar consells com baixar pes de panxa? ara comença l'estiu i tinc unes ganes de baix de pes... potser estic una mica prima pero la panxa em falla! algún consell? alguna dieta? alguns exercicis?
Gràcies.
Sara Bujalance

Hola Cristina! L'únic que has de fer per assegurar-te un bon pes en general i estar en forma és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment. De fet, fer esport t'anirà bé per treballar tot el cos, inclosa la panxa. Qualsevol esport t'anirà bé i si a més fas abdominals de tant en tant o exercicis amb el hula hoop, treballaràs panxa i cintura. De totes maneres, si ets adolescent, t'aconsello que tinguis paciència, el teu cos encara està creixent i està a mig camí entre nena i dona, de manera que potser encara tens la panxa típica dels nens petits, dóna-li temps al teu cos per créixer. Molts petons!!