cames
hola, sóc una noia apunt de fer 14 anys. Em considero una persona prima pero de cames cap amunt, ja que les cuixes me les veig molt "gordes" en comparació amb la resta del cos. Això em fa sentir bastant malament i ara més que s'acosta l'estiu...jugo a futbol desde petita, això pot ser que se m'hagin enfortit les cames? Necessito tenir-les mes primetes, algun consell siusplau?:(
Sara Bujalance

Hola Floket:)! No hi ha cap manera d'aprimar o engreixar una part concreta del cos, com les cames, però el que sí pots fer és mirar de mantenir un bon pes en general menjant de tot, variat, equilibrat i fent esport habitualment, com ja en fas. A part d'això no cal que facis res més. El fet de fer esport ha pogut enfortir les teves cames, però no guanyant volum, sinó fent-les més "dures" i això és bo, així que no pateixis. A més, pensa que encara estàs creixent i el teu cos encara no ha agafat "la forma definitiva", dóna-li temps per desenvolupar-se i tingues una mica de paciència. Com que l'adolescència pot ser una època difícil pel que fa al cos, per tots els canvis que fa, parlar amb els amics i adults de confiança, com els pares, et pot ajudar a sentir-te bé. Molts petons!!