que puc fer?
hola, tinc 13 anys, (fare 14) i crec que tinc un problema...
el cas es que l'any passat hi havia un tio que sempre em burxava, i m'insultava i em deia gorda, i a tt aixo s'hi unien els demes. des d'aquell al¡ny m¡obsesionava amb el meu cos, i fara com 3o4 mesos vaig estar vomitant dos o tres dies tot lo poc que menjava, pero no se exactament el perque, vaig deixar de fer-ho, per passar a menjar bastant poc, i cada vegada que menjo em venen arcades, pero no vomito, i llavors em sento culpable i m'autolesiono. estic farta de tot, i a vegades li vull dir a ma mare, pero em fa por que em fagi anar a metges i coses aixi i suspengui el curs. i si tinc que repetir m'enfonsare encara més. que puc fer?
sisplau, manteniume en anonim si podeu.
i es urgent
Sara Bujalance

Hola scars.! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, pel que m'expliques es nota que portes un temps passant-ho malament i has estat molt valenta explicant-ho. Pel que dius sembla que per culpa d'aquests antipàtics has arribat a fer-te mal a tu mateixa, vomitant, menjant poc i amb autolesions, i això és molt injust perquè et mereixes ser feliç, no val la pena passar-s'ho malament per culpa dels comentaris que et van fer l'any passat aquests nois! Sé que pot ser difícil fer-ho, però has de parlar amb la teva mare. Tu no tens la culpa del que t'està passant i ella vol ajudar-te en tot el que pugui, igual que tu l'ajudaries a ella si tingués un problema. No tinguis por pel curs, el fet d'anar al metge no implica que hagis de perdre'l. A més, pensa que si no li poses solució al que t'està passant, pot arribar el dia en el que aquest patiment sí perjudiqui els teus estudis, i la teva vida en general. Així que parla amb la mare el més aviat possible, com abans ho facis, més fàcil serà la solució. Molts ànims i molts petons!!