tinc dos dubtes
hola, com he plantejat al títol dinc dos dubtes, quan prectiques el sexe i ets noi es cert que se't talla el ''frenillo''? i, si quan tens una ereccio el prepuci no baixa directament i quan baixa fa mal que passa?
IESP

Hola Cassimiro!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Per les dues preguntes tinc una sola resposta: si la pell del penis no baixa bé, s'ha d'anar al metge. Sovint, cal una operació molt senzilla per posar-hi solució, però si ho allarguem en el temps cada vegada es fa més difícil.
De fet, no cal tenir relacions sexuals per primera vegada, ja que un amb la masturbació ja es pot saber si al baixar la pell del penis fa mal. Si és el teu cas, no dubtis en anar al metge d'acord? Estaria bé que comptessis amb l'ajuda d'un adult de confiança per a que et digui on anar.
Recordem que les relacions sexuals no han de fer mal!
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat