Vull aprimarme i ia nose com fer-ho.
Fa unes setmanes que vaig comença a fer egerisi pero ja no se que fe ara esta setmana no ne fet per que vaig tindre un atac d'ancietat pero vull aprimar-me vastan osigi de tal manera que maprime i a la begada que sem marquen els musculs i al vole fe egersisi i aprimarme nose que e de menja per que adoro els dolsos i quan la meva mare em compra alguna llaminadura dons m’anganxo molt i ja no se que fe peso 60 i medixo 1,70 totom diu que estic molt be pero io vull pesa 55 i esta molt millo. Bueno que m'agradaria que em donesis tan un consell de menja com d'aprimar-me i si ia alguna cosa natural per ferte aprima res mes :)
PD: aquesta soc jo per si em vols veure sol dir-te que em vull aprima de tot jaja :))
https://plus.google.com/u/0/photos/117218567533261449723/albums/5825097786699071553/5993541897212564402?pid=5993541897212564402&oid=117218567533261449723
Sara Bujalance

Hola Jennifer25! Jo et veig fantàstica en la foto, així que no veig cap necessitat de que t'aprimis! A més, el teu pes està bé, no cal baixar-lo! Treu-te del cap això d'aprimar perquè pot arribar a ser perillós, sobretot si no es necessita (com és el teu cas), ja que pot ser molt perjudicial per la teva salut física i, sobretot, per la teva salut mental. Hi ha persones que comencen volent aprimar uns pocs quilos i acaben obsessionant-se de tal manera que acaben caient en una anorèxia, que és una malaltia mental greu. L'únic que has de fer per assegurar-te un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment. A part d'això no cal que facis res més. Pel que fa als dolços, pensa que de tant en tant els podem menjar tranquil·lament i gaudir-los, el que no és convenient és abusar-ne. Molts petons!!