em preocupa el pes
hola, em preocupa el meu pes, perquè des de petita peso massa per la meva edat i sempre intento fer ho possible per aprimar-me i pesar menys, vaig baixant de pes però no aconsegueixo el que vull. Faig 1,67 i peso 10 quilos. Tothom em diu que m'he aprimat molt i que no estic grassa, però jo si que em veig grassa. No estic contenta amb el meu físic i sempre estic pensant en el mateix tema, durant tot el dia. Necessito consells per aprimar-me, porto un any intentant-ho i m'he aprimat 10 quilos però no es suficient. Sempre menjo equilibrat des de que m'ho va dir el metge però no hi ha manera, també faig molt d'esport. També necessito consells per canviar la meva manera de pensar sobre mi mateixa.
Potser necessito massa ajuda, ho sento per les molèsties.
gràcies.
Sara Bujalance

Hola k2000! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, pel que dius sembla que la preocupació pel pes et fa la punyeta. Pel que fa al pes, el millor que pots fer és el que el metge et va recomenar: menjar equilibrat i esport. A part d'això, el millor que pots fer també és acceptar-te tal i com ets. Pensa que el pes també depèn d'un factor genètic que no podem canviar ni triar, pe això és tan important acceptar-nos a nosaltres mateixos. Per millorar la manera en com et veus a tu mateixa, valorat positivament (fes una llista de les coses que t'agraden de tu, tant per dintre com per fora, i després demana-li a la gent que t'estima que et diguin també què els hi agrada de tu), donat permís per equivocar-te (perquè ningú és perfecte!), rodejat de gent que et faci sentir bé i recorda que totes les persones valen igual i tenen el mateix dret a ser feliç independentment del físic que tinguin. Molts petons!!