dubtes!
Hoooola! m'agradaria saber si el meu pes es correcte, tinc 16 i mediexo 1,60 cm aprox. El meu pes es troba entre 55 i mitj i 56. Es molt? jo no em veig precisament grassa però soc bastant insegura en quant el meu cos.Al apuntarme al gimnàs vaig perdre casi 6 kg i em sento bastant bé però segueixo estant insegura. Estic una mica obessionada però mai e fet cap cosa extranya ni la farè. Meeerci :)
Sara Bujalance

Hola! Pots estar tranquil.la perquè estàs bé! El que has de fer per assegurar-te un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat i fer esport habitualment. A part d'això no cal que facis res més. Comentes que has perdut 6 quilos últimament, et recomano que vagis al metge i li expliquis, de cara a que comprovi que està tot bé, ja que estàs en edat de creixement i és important fer un seguiment de la teva salut, així el metge també et podrà donar pautes per estar bé tant de pes com de salut. A banda d'això, el millor que pots fer per sentir-te més segura és valorar-te positivament (fes una llista de les coses que t'agraden de tu, també pots preguntar a la gent que t'estima quines coses els hi agraden de tu), donat permís per equivocar-te (ningú és perfecte!), envoltat de gent que et faci sentir bé, i acceptat tal i com ets, és fonamental per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. Molts petons!!