ajuda
hola.
la cosa és que fa un any aproximadament hem van diagnosticar bulimia i porto desde llavorns amb visites periodiques a infermera i psicoleg. vaig millorar durant l'estiu, controlava molt el que menjava per menjava i digeria. Al principi tenia tambe depresio i hem vaig tancar en mi mateixa i no sortia de casa ni vaig anar a la plaja no parlava amb ningu ni res. es pot dir que ara estic be socialment es a dir surtu de festa i em relaciono, tinc les meves amiges i tinc una vida normal, la cosa es que no menju, es a dir nomes sopo perque es la unica h en la que estic amb els meus pares i haig de menjar si o si, ells no saben que durant el dia com a molt menjo nomes una poma o dos i quan tinc visitas ultimament no faig més que dir que si que menju i que vaig molt al gimnas.
nose que fer, es a dir hi ha dies que hem sentu super malaments hem miru al mirall i ploro pero psicologicament estic superbe, estic feliç, pq m'aprimu i hem veig millor cada dia pero tinc por de que aquesta sensacio m'acabi portan a l'ingres ja que si en la proxima vicita he baixat de pes mi envien de cap i no vull perdre el ultim mes de clase examens i selectivitat que comporta no poder acabar el batchillerat per aquestes dues miseres semanas... nose q fer. el q si que tinc clar es que no vull menjar, tinc por de tornar a menjar i acaba vomitan un altre cop...
Sara Bujalance

Hola abcdefg! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, sé que ho deus estar passant malament. Pel que m'expliques el tema del menjar i el pes ha acabat convertint-se en un problema que et fa mal. Aquests problemes són perillosos perquè, tot i que en certs moments et sentis bé pel fet d'haver aprimat, poden portar-te a sentir-te realment malament, tant per dintre com per fora, fins arribar a sentir que la preocupació pel pes i el menjar t'ha robat la vida. Per evitar que això passi, i per aconseguir trobar-te bé amb el teu cos, fer la teva vida i evitar l'ingrés és molt important que expliquis la veritat tant als teus pares com als metges. Tu no tens la culpa del que t'està passant i ells volen ajudar-te en tot el que puguin. Com abans els hi diguis, més improbable serà l'ingrés i abans et trobaràs bé. Molts ànims i molts petons!!