no ho conseguim, ajudaa!!
Hola, merci per respondre.
Tinc un problema amb el meu novio, ho hem intentat fer dos o tres cops i no hi ha manera. Se que molts cops dieu que pot ser pels nervis, pero no crec perque ja portem varis intents i els dos estem super relaxats i ja portem un any sortint i hi ha molta confiança. El problema es que al posar-li dura per aconseguir que entri, al ja conseguir-ho mentres li poso el preservatiu se li baixa i no entra. Despres ja intento posar-i dura un altre cop amb el preservatiu pero ja no es torna aaixecar.
Se que no estem nerviosos perque ho hem parlat molts cops i ell m'ha dit que no i jo tampoc em sento nerviosa. Perque pot pasar aixo? Tenint en compte qu els dos sóm verges, ens falta mes practica o mes intents o que podem fer?
moltes gracies :)
IESP

Hola Ariadna!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Primer de tot, dir-te que és normal que les primeres vegades no tot surti perfecte. Amb el que expliques, et diria que el que li passa té un motiu psicològic, ja que la pèrdua d'erecció es produeix al posar el preservatiu. Potser, el fet de parar i veure com li poses tu, és més conscient que serà la seva primera vegada (i això sol generar por o ansietat).
Per això, una idea és que ell practiqui de posar-se el preservatiu sol a casa, i que s'acostumi a fer-ho ell. Què et sembla la proposta? També estaria bé que no planegeu el dia que tindreu la vostra primera relació sexual amb penetració, sinó que us deixeu emportar: si passa perfecte, i sinó ja hi haurà altres oportunitats!
Estic segura que amb pràctica aconseguireu que tot vagi la mar de bé! :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat