COS.
Hola adolescents! Doncs estic molt preocupada pel meu pes. Aviam, tinc 14 anys, (avui es el meu aniversari:') ), i peso 54 quilos! Les noies de la meva classe pesen entre 30-40 quilos. Els nois del insti s'enriuen de mi per ser més 'gorda' que elles. Que faig? S'acosta l'estiu i vull estar radiant, i que tots els nois xapin la boca d'una vegada!!
Gràcies.
Sara Bujalance

Hola LikeDiamonds! Amb una miqueta de retard però moltes felicitats! Espero que passessis un bon aniversari! ;-) No cal que et preocupis pel pes i, sobretot, no et comparis amb les altres noies. Pensa que a la teva edat pot haver molta diferència entre el cos d'unes noies i d'unes altres perquè la genètica i el ritme de creixement de cada persona és diferent, de manera que amb 14 anys hi ha qui ja ha començat a desenvolupar-se i hi ha qui encara ni ha començat. I, el més important, passa olímpicament d'aquests nois que et fan comentaris antipàtics. Ningú té dret a fer-te sentir malament per com és el teu cos. El teu cos és cosa teva i a ningú més que a tu li ha d'importar. Aquesta gent acostuma a ficar-se amb els altres perquè, en realitat, se senten insegurs de si mateixos i, inconscientment, volen que els altres també se sentin insegurs. Així que no permetis que la teva autoestima es vegi perjudicada per les inseguretats dels altres. La millor manera de xapar-los la boca és ignorant-los i passant dels seus comentaris, que vegin que no són gens importants per a tu, que tens coses millors en les que pensar. I la millor manera d'estar radiant és valorar-te positivament, estimar-te i dur un estil de vida saludable: menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment. Molts petons!!