Abdomen!
Hola, 1,71 cm . Fa dues semanes que faig abdominals aproximadament i si em toco la panxa m'els noto pero no s'em marquen ja que tinc una miqueta de 'grasa' com podria eliminarla i que s'em marquin més els abdominals? (Faig esport 3 dies a la setmana)
Sara Bujalance

Hola Yolay! Per notar-te les abdominals, i els beneficis de l'esport en general, cal que passin més de dos setmanes, tingues una mica de paciència i d'aquí un mes o dos ja començaràs a sentir-te més en forma. De totes maneres pensa que a sobre de les abdominals, i per tot el cos en general, sempre hi ha una capa de greix. Això és natural i necessari! El greix, en una quantitat saludable, és un teixit imprescindible per viure, així que això que et notes és normal. Pensa que en els anuncis on surten abdominals hi ha molt de photoshop, que no t'enganyin! Molts petons!!