Procès en "operación biquini"
Hola,
Sóc una noia de entre 14 i 15 anys. Medeixo aproximadament 1,68 m. i fa des del gener que estic fent una dieta i ja he perdut 6 kilos. Ara estic en 62,5 i m'agradaria estar a 56-57 kilos. Creus que amb aquest pes ja estaria be o hauria de baixar més?
Moltes gràcies i molts petons!! :)
Sara Bujalance

Hola! No, no has de baixar més! Si ho fessis seria arriscat per a la teva salut!! Em comentes que estàs fent dieta, et recomano que la facis sota orientació i supervisió d'un metge, de cara a que la teva salut no es vegi perjudicada. Pensa que estàs en edat de creixement i és molt important que el teu cos rebi tots els nutrients necessaris per poder desenvolupar-se correctament. Si encara no has anat a cap metge, ves-hi el més aviat possible i comenta-li que estàs fent dieta i que vols que t'ajudi i et controli per evitar problemes de salut. Molts petons!!