EL MEU COS!
Hola adolescents, tinc 14 anys (en faré 15) peso 65kg i medeixo 1,66 estic incomoda amb el meu cos, i faig moltes coses per aprimarme: 6 series de 50 abdominals cada dia,vaig a caminar, pujo escales, menjo reguladament i no m'agrada el menjar 'basura'.No sé com fer-ho per aprimarme sobretot la panxa i les cuixes, tothom em diu gorda i em molesta moltisim..i veig que hi ha noies amb un cos 10 i em moro d'enveja..les meves amigues diuen que no estic gorda,pero no els hi faig cas perque penso que ho diuen perque son amigues. Que puc fer? Tinc autoestima 0:( Gracies!
Sara Bujalance

Hola Dreamer! Si menjant bé i fent activitat física no baixes de pes és perquè el teu cos no ho necessita. De fet, el teu pes està bé. Recorda que el pes no depèn només del que mengem i de l'activitat que fem, sinó que també depèn d'un factor genètic que no podem triar ni canviar, i que per això és tan important acceptar-nos tal i com som per sentir-nos bé. El millor consell que et puc donar és que en lloc de concentrar-te en intentar aprimar (que no ho necessites), et concentris en millorar la teva autoestima, aprèn a valorar-te positivament, dona't permís per no ser perfecta (ningú ho és!) i, molt important, NO et comparis amb les altres noies!! Pensa que a la teva edat hi ha molta diferència entre unes noies i d'altres perquè el ritme del creixement i la genètica de cada persona són diferents, respecta aquestes diferències i, per tant, a tu mateixa també. També és bona idea que facis una llista de les coses que sí t'agraden de tu mateixa, tant per fora com per dins, i llegeix-la quan t'agafi el "bajón". I recorda que la bellesa i l'atractiu físic d'una persona no té a veure només amb el pes, sinó que també té a veure amb la cara, la forma del cos en general, el somriure, la mirada, el cabell, com s'arregla, com parla, com es mou, la seva personalitat, etc. Molts petons!!