Baixat de Pes, Urgent!
Hola, primer que tot gràcies per llegir-te això! Aquest estiu m'he proposat posar-me a fer esport amb un amic, pels matins volem fer natació, i desprès anar a corre, i per la tarde fer bicicleta o senderisme ja que ens agrada fer-ho. Com és obvi hauran descanços i tampoc estarem tota l'estona fent exercisi, i beure'm molta aigua, osigui el concepte de descanços i beure molta aigua ja el tinc més que clar. Però em fa por el tema del menja, que m'aconsellaries? Quins menjars trauries? El pa engreixa molt, és a dir quant en tindria que menjar? Molts cops m'entra gana entre hores m'agradaria que em recomanesis algo per menjar entre hores i que sigui saludable ( i que no sigui sempre una peça de fruita). El tema del exercisi que farem el veus recomanable o es massa? I per acabar, tinc antes que quan t'aprimes la pell et queda com extranya... per que no pasi això que he de fer? Gràcies!!
Sara Bujalance

Hola Vanel! Fer esport està molt i molt bé, i si em podem fer cada dia al voltant d'una o dos hores és fantàstic pel nostre cos, però no cal fer un triathlon durant tot l'estiu! Pel que dius sembla que voleu fer esport tot el dia i tampoc no cal... Feu-ne pel matí o per la tarda, i la resta del dia feu algo més suau, per exemple, anar en bici però en mode passeig, sense fotre-li molta canya. Pel que fa a l'alimentació, pensa que tot engreixa (menys l'aigua), per tant, el que heu de fer és menjar de tot i equilibrat, tal i com marca la piràmide alimentària (aquí la pots veure:
Home%20Canal%20Salut/Ciutadania/Vida_saludable/Alimentacio/Consells_generals/documents/piramide2.pdf), això vol dir que pots menjar pa, de fet, és molt saludable menjar pa diàriament. Menjant de tot, equilibrat i fent esport evitaràs que la pell et quedi penjada i estranya. Quan queda estranya és perquè no s'ha menjat bé i la pèrdua de pes ha estat massa ràpida i brusca. I pel que fa a fer àpats complementaris entre hores, a part de fruita pots menjar també fruits secs, bastonets de pa, cereals, un iogurt, i, de tant en tant, menja també galetes, xocolata o algo que t'agradi. Molts petons!!