uuuurgent infecció urinària
(urgent siusplau)
Fa ja mesos que practico relacions sexuals amb el meu novio i la setmana passada hovam fer i des de fa uns dies que tinc coïssor al anar al lavabo i avegades em surt pipí . Pot ser que la infecció no hi tingui res a veure? A part li vaig comentar a ma mare lo que em passava pero sense explicarli les possibles raons i avui em porta al metge i no vull que si es per el tema de les relacions ella ho sàpiga; per tant em podrieu dir que tinc i si es per les relacions elmetge li dirà a ma mare? Hi vaig avui..
IESP

Hola Nerea!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Em sap greu, però no podem respondre el mateix dia que feu la preguntam ja que tenim moltíssimes consultes!
Quan hi ha molèsties, coissor o picors als genitals, hem d'anar al metge ben ràpid, ja que quan abans seguim un tractemnt, abans marxarà el malestar. Si entres al metge amb la teva mare, segurament et pregunti davant seu. Així que una bona ocpió és entrar-hi tu sola.
Recordem que quan comencem a tenir relacions sexuals, implica també ser responsable i anar al metge periòdicament, tant a fer revisions com per si patim algun malestar. És imporant tenir cura del nostre cos!
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat