virginitat..
Hola!! Mireu, fa unes setmanes vaig començar amb el meu xicot i jo soc verge i tinc molts dubtes, se que ell ho vol fer, pero jo soc nula, es a dir, mai he vist cap video ni res, no se que fer, com començar i em menjo molt el cap.. cumpliré les seves expectatives? cumplirà ell les meves? Tinc clar que no serà com a una peli, si no em fa mal, tindre molestia, i em far por sangrar o agafar qualsevol infecció o algo.. ajudeume si us plau..
Anissa Ouali

Hola!!
En primer lloc, moltes gràcies per compartir tots aquest dubtes amb nosaltres. Quan dius que ets nula, no éstic d'acord, perquè, com s'ha de mantenir una relació sexual? Sincerament, no hi ha resposta!
Però com consultes varies coses, anem per passos:
Fa unes setmanes que heu començat, per tant us voldria fer una pregunta: Abans de plantejar-vos arribar a les relacions sexuals amb penetració, a que jugueu?
Et faig aquesta pregunta, perquè el més important per mantenir relacions sexuals amb penetració és sentir-se preparat/da, i sobretot abans d'aixo, JUGAR, és a dir, donar-vos una espai per coneix el teu cos, el seu cos, està ben informat i sent que ja ha experimentat suficient a una altra persona i vol començar a incorporar la penetració en les vostres relacions sexuals.
La primera vegada, com tu bé dius, és un moment important per els dos, però es inevitable que els nervis, l’angoixa, la por apareguin. El dolor i el sagnat és diferent depenent de la persona, hi ha noies a les que els hi fam mal i d’altres no, hi ha a qui li surt una mica de sang i d’altres no.
Seria impossible que et diguem que estigueu tranquils i relaxats totalment, ja que la situació és nova i això significa que és un nou aprenentatge pels dos. Però si us sentiu molt angoixats, preocupats, i tensos possiblement la penetració faci mal.
La sexualitat és un aprenentatge, i com ha tal, hem de dedicar-le temps, espai, i no tenir pressa, anar coneixent, i que us aneu coneixent.
Recorda que per prevenir les infeccions o l'embaràs no desitjat és indispensable utilitzar el preservatiu!
Espero haver-te pogut ajudar! Una forta abraçada!
Anissa Ouali @AniOuali