Pesss!!
Hola,
Sóc una noia de 14 anys, medeixo 1,52 i mig i peso 49,750 kg. M'agradaria aprimar-me una mica i poder desfer-me de la panxeta/ :( / que tinc. Moltes de les meves amigues em diuen que estic prou bé, però jo no em sento bé amb mi mateixa. Hi ha alguna cosa que pugui fer per a rebaixar-la, estic bé de pes per la meva edat i alçada???
Gràciesss!! :)
Sara Bujalance

Hola 1999M! Pots estar tranquil·la perquè estàs bé, no necessites aprimar! El que has de fer per assegurar-te un bon pes és menjar variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària, aquí la tens:
Home%20Canal%20Salut/Ciutadania/Vida_saludable/Alimentacio/Consells_generals/documents/piramide2.pdf), fer 5 àpats al dia (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: mig matí i mitja tarda), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. A part d'això no cal que facis res més. I, sobretot, no t'obsessionis amb el tema del pes, pensa que estàs creixent i el teu cos encara s'ha de desenvolupar, tingues paciència i dóna-li temps al teu cos per madurar. Molts petons!!