urgent
Ho vaig fer amb condó, i abans de 48 hores em vaig pendre la pastilla del dia despres, i estava amb la regla! Puc estar embarassada? Vaig restrenyida... Fa 1 mes.
IESP

Hola Ireeene56!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que amb les circumstàncies que descrius, seria molt difícil que et quedessis embarassada, ja que has fet vàries coses per evitar-ho.
Però recorda que la pastilla del dia de després s'hauria de prendre quan s'ha trencat el preservatiu, NO si l'hem fet servir i ha funcionat bé. Aquesta pastilla perd efecte cada vegada que la prenem, per això es recomana que es prengui el menor nombre de vegades possible.
Si utilitzes el preservatiu sempre, pots estar ben traquil.la :)
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat