Cuixes
Hola^^
Soc una noia de 13 anys i sé que encara estic en edat de creixement, estic primeta,i el meu cos m'agrada en general, però les meves cuixes...no es que siguin gordes pero m'agradiaria tenir-les més primes! Algun consell sisplau? Graaciiies
Sara Bujalance

Hola! No hi ha cap manera d'aprimar o engreixar una part concreta del cos, com les cuixes, però el que sí pots fer és menjar variat, equilibrat i fer esport habitualment per mantenir un bon pes en general. De fet, fer esport és una molt bona manera de treballar tot el cos, incloses les cuixes. Si fas esports com anar en bicicleta, step o patinatge, treballaràs tot el cos i especialment cames i cul. De totes maneres, i tal com molt bé dius tu, encara estàs creixent, així que tingues paciència perquè el teu cos encara no té la forma "definitiva", dóna-li temps per desenvolupar-se. Molts petons!!