SIUSPLAU, URGEENT picoor :S
Hola tinc 14 anys i últimament em pica molt la zona vaginal. No he tingut mai relacions sexuals i em masturbo pero no arribo mai a l'orgasme. Em pica molt i si em rasco el cap de molt poca estona em torna a picar.
Siusplau, no puc mes, k puc fer pk em passi la picor?? I com puc arribar a l'orgasme masturbantme?? Merci i un petó
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Aquí hi ha dos temes:
1. El picor: si et piquen els genitals, el que has de fer és anar al metge ben ràpid, ja que es necessita una exploració física per saber de què es tracta. Se que fa vergonya anar al metge per un tema sobre sexualitat, però quan es tracta de la nostra salut ens hem de posar les piles ;)
2. Orgasme: recorda que l'òrgan més erògen de les noies és el CLÍTORIS, que es troba a la part externa de la vulva i dóna molt plaer. Per tenir un orgasme masturbant-se, cal pràctica i sobretot estar en "mode sexual": pot ajudar pensar en alguna cosa que t'exciti i deixar-te emportar. Si estem amoinats o no estem excitats, difícilment conseguirem sentir plaer, oi?
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat