Primeres experiencies
Hola, he conegut a un noi que m'agrada molt però m'acabo d'enterar que ell encara és verge però ha fet altres coses o sigui masturbar a noies etc... llavors jo sóc una noia super reservada i tinc por que ell vulgui anar tan depressa perque al ser tan timida doncs magradaria k abans d masturbarme i tal doncs u fessim...
que e de fer? com puc actuar?
perque ames el meu problema es que sok timida axi que si intentes masturbarme x exemple no se de kina manera reaccionariaa Ajuda sisplaaau
IESP

Hola Ana97!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
És normal que tinguis aquests dubtes, ja que ningú neix ensenyat. El fet que siguis tímida no és cap problema, senzillament la falta d'experiència fa que et preguntis moltes coses :)
Cada persona té un ritme propi i no podem forçar ningú que faci coses que no vol. Per tant, si ell t'agrada, és important que parleu del que us genera més dubtes o del que us preocupa, i també del que us agradaria fer.
A l'hora d'actuar, sempre hi ha una cosa que no falla: ser TU MATEIXA. Quan interpretem un paper o ens mostrem diferent, es nota molt i podem acabar no agradant a l'altre persona! Així que no dubtis de tu mateixa, ja que segurament ell també tindrà les seves inseguretats, no?
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat