Fuck Yeah!
Hola, magradaria saber si amb la edat que jo tinc ( 15) ja es la adeqüada per poder FOLLAR y tinc un amic que es homosexual i el pallasso no se la machaca. com fer que acepti la seva sexualitat. Ho que es folli una puritana que sembla un tio que es toca ous pro.i que de gran la mamara tres vegadas la hora que surtira mes puta que la verja Maria
IESP

Hola Sotavento500!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP.
En primer lloc, dir-te que quan parlem de sexualitat, ho hem de fer amb RESPECTE. Del contrari, segurament aconseguirem que la gent no vulgui estar amb nosaltres o que no se senti còmode al nostre costat, no trobes?
- No hi ha una edat concreta per tenir relacions sexuals, senzillament és important que la persona se senti preparada i tingui un cert grau de maduresa: s'ha de ser responsable i saber respectar a l'altre.
- No podem obligar a ningú a que es masturbi, ja que és una pràctica opcional. Tampoc podem demanar que ens digui si ho fa o no, ja que és una cosa molt íntima (Potser el teu amic ho fa però no vol dir-t'ho, no ho sabem) A més, si és homosexual, difícilment acceptarà la seva sexualitat si té amics que el pressionen d'aquesta manera. En el seu lloc, no et sentiries malament per ser jutjat? Cada persona descobreix i viu la seva sexualitat COM VOL, i no tenim dret a pressionar a ningú... Així funciona la vida!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat