SEXE D'ÚLTIMA HORA!!!
Hola!!!
L'altre dia, estava amb el meu nòvio a casa seva fent-nos carícies i morrejos. Ens vam estar així mitja hora. Ens vam anar engrescant i ens anavem traient la roba fins a quedar despullats.
Llavors vam "follar" durant 2 hores perquè no ens adonavem del temps. Ell m va ficar la seva... dins de la meva... i vam fer plaer.
Tinc 14 anys i no hi havia preservatius perquè ens vam engrescar i no teniem temps per comprar-lo perquè estavem "enganxats" fent tot tipus de coses sexuals.
Puc estar embaraçada? Fa 9 dies que m'hauria d'haver vingut la regla i no m'ha vingut, què vol dir això?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes, has de saber que quan mantenim relacions sexuals, si no fem servir cap mètode anticonceptiu, hi ha risc d'EMBARÀS. És per aquest motiu que es considera que una persona ha de ser madura per tenir relacions sexuals, ja que implica certa responsabilitat.
A partir d'ara, el millor és que tingueu un preservatiu sempre a mà! Així podreu experimentar tranquil.lament sense haver de patir, no creus?
Si la regla no et baixa, una opció per saber si estàs embarassada és anar al metge o comprar un "predictor" a la farmàcia (costa uns 9 euros).
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat