MOLT grassa:(
Hola! Mai he sigut una noia prima, però ultimament comença a ser greu. Medeixo 1,70, m'havia aprimat fins al 65Kg però ho vaig recuperar tot. Desde que m'he apuntat al gim he engreixat 4Kg en 1 mes, es molt heavy. Actualment medeixo 1,70 i peso 77Kg. Vull arribar als 67Kg o així però no hi ha manera. Les cames se m'han engreixat moltíssim i ja no em veig bé amb cap samarreta ni jersei finet, he d'anar sempre amb sudadera. M'he d'aprimar per l'estiu, és molt urgent perquè ja no sé que fer i em passo el dia plorant. Necessito ajuda urgentmeent sisplaau! Que he de fer que no fagi ja per aprimar-me aquests 10Kg?
Sara Bujalance

Hola DirectionerMarquesista! La millor manera de mantenir un bon pes és menjar variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària, aquí la tens:
Home%20Canal%20Salut/Ciutadania/Vida_saludable/Alimentacio/Consells_generals/documents/piramide2.pdf), repartir el menjar d'un dia en 5 àpats (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: mig matí i mitja tarda. Els complementaris poden ser una peça de fruita o un iogurt, per exemple), i fer esport al voltant de 3 cops per setmana, com a mínim. Si fent tot això de manera habitual el teu pes és irregular, el que has de fer és anar al metge i explicar-li per veure si es tracta de problemes metabòlics. I, molt important, no et desanimis, recorda que totes les persones tenen el mateix dret a ser felices sigui com sigui el seu físic. No permetis que el físic t'espatlli l'estat d'ànim. Parla amb els amics i la família sobre com et sents, això t'ajudarà. Molts petons!!