Els tampons i l himen
Quan et poses un tampo es trenca l himen? i quan et masturves? (jo tinc els dits molt petits) i tambe m han dit k si montes a cavall es pot trencar.. que pasa quan es trenca? es nota? surt sang? fa mal?
merci :)
Anissa Ouali

Hola!!!
L'himen és com una anella que rodeja les parets de la vagina, de manera que ja té un forat. és per això que si s'introdueix un tampó o un dit no se sol trencar! Si s'introdueixen més d'un dit, al ser mes volum, hi hauria més probabilitat de trencar l'himen, és clar.
És cert que hi ha noies que se'ls hi trenca fent algun esport, o muntant a cavall, o d'altres que no en tenen, per això l'himen no és pot relacionar amb la virginitat. Quan es trenca aquest himen pot sortir una mica de sang.
Espero haver-te ajudat amb les dubtes!! un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali