Em podries aconsellar?
Bueno a mi magradaria ser model fer un curs o algu per l'estil en una agencia pero la veritat esque no en conec cap? Em podries dir si coneixes alguna o com trobarne informacio dalguna?
Sara Bujalance

Hola Belieber99! Doncs em sap greu però no conec cap agència ni acadèmia per convertir-se en model. De totes maneres, si busques per internet agències de casting i modelatge te'n sortiran diverses. Ves amb compte amb aquesta recerca per internet perquè pot donar lloc a anar a parar a webs il·legals que poden ser perilloses per menors d'edat. T'aconsello que li demanis a algun adult de confiança, pares, germans, oncles, profes... que t'ajudin a buscar aquesta informació per internet. I, molt important també, recorda que la professió de model pot no ser tan bonica com sembla a priori. Des de fora tot sembla maco però, a l'hora de la veritat, totes les professions tenen avantatges i desavantatges. Molts petons!!