Aprimam
HOla, soc una nena de 13 anys i medeixo 1'56 i peso 46-47kg. No es que estiga gorda pero el que vull es perdre panxa perque el que tinc es panxa, el demes em sento be amb el meucos. La gens em diu qestic be, pero em vull sentir be am mi mateixa i perdre aqesta panxa. Com u puc fer?
Merci:)
Sara Bujalance

Hola Chicadecalle! Amb el pes que tens estàs bé i és impossible que et sobre res, ni panxa ni res!, però de totes maneres, si vols millorar aquesta part el millor que pots fer és fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. A part d'això, pots fer abdominals (que es fan avorrides) i/o exercicis amb el hula hop, que ajuda a treballar les abdominals. I, sobretot, tingues paciència perquè amb 13 anys estàs en plena època de creixement i això fa que el teu cos estigui a mig camí entre nena (per això sovint es té la panxa típica dels nens petits) i dona. A mida que vagis madurant, el teu cos anirà prenent formes més adultes i la cintura i la panxa s'afinaran. Molts petons!!