operació bikini
Hola,m'agradaria saver que s'ha de fer per aprimar una mica la panxa. Jo estic prima, pero tinc una mia de "mini mixelin" a la zona dels abdominals, totom em diu que estic molbe i prima i tot pero m'agradaria treurem aquesta petita part que sobre, i penso que ja que es tan petita no cotarà gaire, el meu dubte és si he de fer abdominals o que, jo ja faig 6 hores o més d'esport a la setmana aixi que crec que lu k auria de fer seria series d'abdominals pero nose si hi ha algun altre tpus d'exercici per aprimar aquesta part.
Sara Bujalance

Hola anonimeta09! Fent sis hores d'esport setmanals ja fas tot l'esport que necessites, però si vols fer exercicis per treballar en concret la cintura i la panxa pots fer abdominals (que és una mica avorrit) o exercicis amb un hula hop, que serveix per exercitar aquesta part. De totes maneres, el millor que pots fer és tenir paciència, si ets adolescent encara estàs creixent i el teu cos està a mig camí entre nena i dona, de manera que encara té coses de nena (com la panxa típica dels nens petits). Ja veuràs com a mida que vas madurant, el teu cos va prenent formes més adultes i la cintura i la panxa s'afinen. Molts petons!!