p*r*o
Hola!
Bueno el que em passa a mi eske jo em masturbo pero a vegades sense veure videos pornografics no arribo al orgasme. Clar, jo vui deixar de veure porno pk es una cosa d'adults pero si no ho veig no arribo casi mai al orgasme. Com puc deixar de veur-ho?
Siiusplau respongueu!!!
Anissa Ouali

Hola Sarii!!!
A vegades els vídeos porno ajuden a excitar en nostre cap més ràpid, però podem buscar altres maneres d'excitar-lo, tot i que si no estem acostumats el procés és més lent, que això no significa més dolents, ja que com més mica mica vagis més excitaràs el teu cap i cos! Per exemple, amb la imaginació, pensar, inventar, crear, afegir, retocar, imaginar escenes situacions que t'agradin, que t’excitin,...
Pots provar també a veure pelis més eròtiques que no pas pornogràfiques, on surtin escenes excitants, i utilitzar-les com a base de les teves imaginacions. O algun llibre. Com veus has de donar-li eines al teu cap!
Espero haver-te ajudat!!! una abraçada!!!
Anissa Ouali, @AniOuali