NO SÉ QUE FER
Hola, bé, lo meu és una mica "xungo".
Fa un any o així mirava la sèrie de televisió "Polseres Vermelles" i estava molt "obsesionada" amb la protagonista que tenia anòrexia. Jo, volia perdre pes, i llavors, vaig pendre com exemple la sèrie i vaig començar a no menjar i a bomitar. Media 1'65 o així i pesava 45, em vaig aprimar molt. Va aver el dia, que dues amigues meves, van xivar-se als meus pares, i des d'aquell moment, vaig a un centre on em controlen. Realment, crec que no em serveix de res. He estat parant de fer coses així per una amiga meva que m'ha ajudat molt i em vaig enfadar amb ella i vaig tornar a bomitar i tot. Ara, ja estem bé, pero segueixo bomitant. Tinc molta por de dir-ho, no sé la seva reacció. No em veig prima, peso 52 i medeixo 1,74, però realment el que més m'influeix és la ansietat. Quan estic a casa, sola, fent deures o fent el que sigui, sempre necessito estar menjant algo, em puc inflar a menjar i no parar. A classe, també, sempre tinc que tenir xiclets a la boca. Això em passa sempre, però molts cops quan tinc problemes encara em passa més. M'intento desfogar amb les amigues, però em sento millor menjant. Després, em sento malament per menjar tant i bomito.
AJUDA SIUSPLAU.
¿Com sé què m'heu respòs?
PD: SÓC UNA NOIA I LA MEVA COMARCA ÉS FALSA JA QUE NO SAPIGUEN QUI SÓC
Sara Bujalance

Hola Sàbat! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, pel que dius es nota que portes un temps passant-ho malament amb el tema del menjar i el pes. Entenc que et faci cosa explicar que tornes a vomitar, però és molt important que ho expliquis, sobretot en el centre on t'estan fent tractament. És molt important que siguis sincera amb ells per a que et puguin ajudar, si no els dius la veritat no podran ajudar-te com necessites. Fer tractament amb ells és la única manera de superar aquesta ansietat que t'agafa. I si parles amb la teva amiga i li expliques, segur que et treuràs un pes de sobre i comptaràs amb el seu suport per tirar endavant. Molts petons!!