No pot ser...
Bon diiia!
Bé et volia comentar una cosa, en la qual estic molt preocupada.
Mira, jo sóc una noia de 14 anys que de tota la vida he menjat de tot,normal i equilibrat.
La qüestió es que fa una setmana o així es que he perdut la gana. Crec que això ha passat desde que vaig tenir un problema que em va portar mal rotllo. Bueno això es tot.No sé que fer...
Gràcieees!
Sara Bujalance

Hola Danceordie?! Perdre la gana un parell de dies perquè estem amoïnats o tristos per una cosa que ens ha portat mal rotllo és normal i no passa res. Però si aquesta manca de gana dura massa és convenient que hi fem algo, ja que pot acabar provocant-te problemes de salut seriosos. El millor que pots fer és esforçar-te una miqueta en menjar igualment, encara que no tinguis gana. En no res tornaràs a sentir gana i tot tornarà a la normalitat. Si tot i així la gana no torna, aleshores caldrà que vagis al metge i li expliquis per comprovar si es tracta d'algun virus o quelcom així. Una altra cosa que t'anirà bé és parlar amb els teus amics i adults de confiança sobre allò que et porta mal rotllo, al parlar-hi et sentiràs millor i el menjar tornarà a la normalitat. Molts petons!!