Tinc una malaltia?
Hola, sóc una noia de 17 anys i porto 1 any amb el meu novio, durant aquest temps ho hem fent bastants cops però fa uns 4-5 cops que al acabar veiem sang al condo i al exuigar-me quan faig pipi veig rastre de sangneta. El primer cop que ens va passar ho vam fer a lo bestia pq portavem molt sense ferho pel que vaig pensar que seria per això però ho hem fet altres cops i normal, no bestia, i seguiex passant, no em fa mal ni res pro estic espantada, he cercat per internet i diu que puc tenir cancer de noseke. és dolent? Hi ha mes gent que li passa? pot ser pq passa molt de temps entre una follada i altre? (mes o menys una setmana) i la sang no pot ser la regla pq no em toca. AJUDA.
Anissa Ouali

Hola Nometoquesloscojones!!!
Moltes gràcies per la teva pregunta!!
Deixa'm fer-te una preguntes: quan teniu relacions sexuals, aneu directament a la penetració? jugueu a altres coses que no sigui penetració? Estàs excitada? hi ha lubricació? Si les teves respostes son si, no, si/no, no, possiblement la sang sigui degut això. Per què? la vagina és una de les zones més sensibles del cos, i en ocasions si no la "cuidem" i anem mica en mica, pot sortir una mica de sang. Per això en la propera relació sexual, fixa't si és així i intenteu anar més mica en mica.
Tot i així, amb aquestes preguntes no podem saber realment que et passa, l’ideal és començar a fer la primera visita al ginecòleg (és recomanable començar a anar si tens relacions sexuals, o a partir de la primera regla), per tal d'assegurar que tot va correctament.
Espero haver-te pogut ajudar!! una abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali