No ho aguanto més
Hola, no puc més, estic farta que tots els meus amics em diguin que parli amb els meus pares i que pari d'aprimar-me, pero no puc parar, necessito aprimar-me, estan com estic ho passo malament, prefereixo aprimar-me i poder estar bé amb mi! Els meus pares em torturen, em persegueixen per tota la casa...n'estic farta! Em vull aprimar i ho faré(sóc tossuda i ho faré), així que el que et demano és com em puc seguir aprimant sense que els meus pares se n'adonin! Faig molt esport, menjo poc però sa! Que més puc ferr per seguir aprimant-me??
Gracies
Sara Bujalance

Hola pinky22! Si et digués com aprimar sense que els teus pares se n'adonin (cosa impossible), no t'estaria ajudant a tu, sinó que estaria ajudant a una obsessió malaltissa per aprimar, que pot arribar a convertir-se en una anorèxia, és a dir, en una malaltia greu que pot fer-te molt de mal. Sé que et sents molt emprenyada i que et molesta que tothom et digui que no has d'aprimar, però intenta recordar que t'ho diuen perquè t'estimen i volen que estiguis bé, la que no vol que estiguis bé és la obsessió pel pes. De fet, parlar amb els teus pares és el millor que pots fer, ja que quan algú està amoïnat pel pes, mai aconsegueix veure's prou prim, de manera que mai arriba a trobar-se bé. De fet, acostuma a passar tot el contrari, a mida que la persona aprima, cada cop se sent pitjor. Per això és important que hi parlis. Molts ànims i molts petons!!