Li diran als meus pares?
Al desembre ho vaig fer amb el meu novio i sens va trencar el preservatiu, al dia següent vaig pendrem la pastilla del dia de despres. Si ara vaig al metge perque estic malalta, li diran a la meva mare que me le pres?
Anissa Ouali

Hola!!!!
Primer de tot, has estat molt correcte al utilitzar el preservatiu i si aquest es trenca buscar el mètode d'urgència com la pastilla del dia després és molt important!
Si anessis al metge per malaltia, el metge no ha de dir res a la mare. Si vas anar a urgències a demanar-la, possiblement tinguin apuntat al teu historial mèdic que t'ho vas prendre, si vas anar a la farmàcia no.
Tot i així, la mare no sempre ha d'entrar amb tu a la consulta, així que si vols poder parlar amb el metge tranquil•lament demana-li a la mare que vols entrar sola (ja veuràs com ella ho entendrà).
espero haver-te ajudat! Una abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali