vui engordar!
Pos mira soc una nena amb 14 anys i estic molt prima,i vui engreixa pero esque menjo molt i no engreixu,i el meu cos no m'agrada gents,nomes pesu 49k,que puc fer? em pots ajudar siusplau! mersi!
Sara Bujalance

Hola Evacorchu! El millor que pots fer és menjar de tot, variat i equilibrat (com marca la piràmide alimentària), d'aquesta manera t'assegures que el teu cos estigui en un bon pes. Tot i així pensa que el pes també depèn d'un factor genètic, que no podem canviar, que fa que algunes persones sigui, de forma natural, primes, tot i que mengin molt, com sembla ser el teu cas. Degut a aquest factor genètic és tan important acceptar-nos tal i com som per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. De totes maneres, tingues paciència, encara et queden molts anys per créixer i a mida que el teu cos vagi madurant anirà prenent formes més adultes, tot i potser no engreixar gaire, i tu et veuràs millor. Molts petons!!