la primera vegada fa mal?
Bon dia tinc 15 añs y ya estic preparada per la meva primeravegada de relacions sexual vui saber si fa mal si sempre es sangra si es molt o poc cuant de temps si dona placer y si es aconsejable o no la primera vegada ficarme yo que soc noia damunt el meu novi
Anissa Ouali

Hola Rovili!!!
Abans de tot, una cosa important: una cosa és tenir ganes de fer-ho i l'altra és estar preparat.
A vegades ens confonem, perquè volem experimentar però encara no és el moment. Per a que ho sigui, hem d'estar segurs, haver-nos informat bé, i sobretot ser responsables (utilitzar el preservatiu és una mostra)
Després de la primera vegada, algunes noies sagnen i d'altres no. Depèn de la noia i del seu himen, que és la membrana que es "trenca" al tenir la primera penetració. No fa mal, perquè no hi ha terminacions nervioses, però si la noia està incòmoda o preocupada, la seva musculatura segurament estarà tensa i la penetració costarà més. Sobre la postura, si has d'estar a sobre o no, això només depèn de tu, ja que el més important és que et sentis còmode i segura. Sobre el plaer: el més important és jugar, jugar allò que us agradi, sense pressa, i sense que la penetració sigui l'únic objectiu del joc.
Espero haver-te ajudat! una forta abraçada!!!!
Anissa Ouali, @AniOuali